IRtoura

Mit ettem ma?

#mit_ettem_ma - 2018.06.05.

2018. június 08. - IRtoura

Kedden még mindig rá voltam pörögve a cukkinire. El is fogyott a tartalékom, amit azóta természetesen már pótoltam! Mindig kell, hogy legyen itthon cukkini! ;)

Ezeket ettem kedden:

REGGELI: CUKKINIS TÓCSNI SAJTTAL ÉS TEJFÖLLEL, KÓKUSZTEJES KÁVÉ

TÍZÓRAI: SZAFI HAJDINÁS SAJTOS POGÁCSA, JOGHURTOS-MÁLNÁS JÉGKRÉM

  • a pogácsákat a linken található recept alapján készítettem, azonban módosítottam rajta: a tésztához reszelt sajtot gyúrtam, sós aszat paradicsomot daraboltam, ezek miatt kevesebb sót és kókuszolajat használtam, mint amennyit a recept ír
  • a Szafi Free ropogós kérgű hajdinás házikenyér lisztkeverékből nekem már kevesebb volt itthon a szükséges mennyiségnél, ezért barna rizsliszttel pótoltam a hiányt, a megfelelő állag eléréséhez
  • a joghurtos-málnás jégkrém leírását az előző "Mit ettem ma?" bejegyzésemben találod

EBÉD: MARADÉK CUKKINIS TÓCSNI, SZAFI VANÍLIÁS ZABPUDING RIBIZLIVEL

  • a pudingot a Szafi Free vaníliás zabpuding porból készítettem, a csomagolás hátoldalán található recept szerint, amit ide kattintva is el tudsz olvasni
  • a ribizlit pedig egyszerűen csak a tetejére szórtam

UZSONNA: ŐSZIBARACK, 100%-OS ALMA-MANGÓ-MARACUJA GYÜMÖLCSLÉ

  • azért szeretem a Sió frissen préselt gyümölcsleveit, mert nem sűrítményből készülnek, ami az ízükön is érződik - mindenképp kóstold meg, ha még nem tetted idáig! ;)

VACSORA: CSICSERIBORSÓ FŐZELÉK, 100%-OS ALMA-MANGÓ-MARACUJA GYÜMÖLCSLÉ

  • mindig a nehezebb utat választom: mivel száraz csicseriborsóból készítem a főzeléket, ezért már előző este be kell, hogy áztassam (a konzervet nem kellene, és a főzési ideje is rövidebb lenne)
  • a leszűrt csicseriborsót aztán picivel több vízben felteszem főni
  • nem rakok hozzá semmit, számolok azzal, hogy forráskor hab képződik a víz felszínén, amit leszűrök
  • csak ezt követően fűszerezem: babérlevél, só, bors, esetleg kömény
  • ha megpuhult a csicseriborsó, kolbászkarikákat dobálok a fazékba
  • amíg összeérnek az ízek, a vöröshagymás-fokhagymás-zablisztes rántás is gyorsan elkészül
  • teljes kiőrlésű kenyér fogyasztható mellé (én zabos abonettet ettem, mert az volt itthon - erről azonban tudnotok kell, hogy nem teljes kiőrlésű, hiszen nagyrészt kukoricadarát tartalmaz, így gyors felszívódású is egyben)

Egy kollázs a napi menümről:

34636674_10209246991530369_3052733024509624320_n.jpg

Amennyiben kérdésed van a fentiekkel kapcsolatban, vagy szeretnéd véleményed megosztani, azt megteheted hozzászólás vagy privát üzenet formájában itt vagy a facebook ill. instagram közösségi oldalakon. Elérhetőségeimet a "Rólam" menüpont alatt találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://irtoura.blog.hu/api/trackback/id/tr9213883092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása