Mit ettem ma?

#mit_ettem_ma - 2018.06.06.

2018. június 08. - IRtoura

A szerdai napom igazán gyümölcsöző volt...na jó, belátom, ez mégsem annyira humoros szóvicc. Mindenesetre az igaz, hogy mostanában sok gyümölcsöt fogyasztok (szerencsére újabban ezt kívánom csoki helyett!).

Ezeket ettem szerdán:

REGGELI: TÖRÖK ESZTER-FÉLE TÖNKÖLYÖS-KORPÁS PÁRNÁCSKA

  • a receptet sajnos nem oszthatom meg, mivel szerzői jogok védik. Török Eszter, dietetikus - Viszlát, cukor és fehér liszt! című első szakácskönyvében megtaláljátok ("Tonhalas párnácska" néven)
  • annyit elárulok róla, hogy ez egyfajta melegszendvics, kenyér nélkül, töltelékkel
  • a töltelék nálam paprika, paradicsom, kolbász és sajt volt

TÍZÓRAI: GULLÓN KEKSZ, 100%-OS ALMA-MANGÓ-MARACUJA GYÜMÖLCSLÉ

  • a keksz a Gullón márka reggelizőkeksze. Egy dobozban 6 csomag keksz van, amik egyenként 4 db-osak, mind ugyanolyanok. Olyasmi, mint a Győri/Belvita reggeliző kekszei, csak ezek a Gullón kekszek valóban teljes kiőrlésűek és cukormentesek
  • a 100%-os alma-mangó-maracuja a Sió frissen préselt gyümölcsleve

EBÉD: CSICSERIBORSÓ FŐZELÉK, JOGHURTOS-MÁLNÁS JÉGKRÉM

  • a főzelék elkészítésének leírását itt találod
  • a jégkrémét pedig itt

UZSONNA: ALMACHIPS, TEJESKÁVÉ

  • ha almachipset vásárolsz, arra mindenképp figyelj, hogy hozzáadott cukrot ne tartalmazzon, és minél természetesebb legyen - tartósításra és a barnulás ellen egy kis citromsav, más nem is kell hozzá!

UZSONNA II.*: 100%-OS ALMA-FEKETERIBIZLI-CSERESZNYE GYÜMÖLCSLÉ, WAWEL CSOKI 

  • a gyümölcslé szintén a Sió frissen préselt gyümölcsleve
  • a csokoládé cukormentes

*2 dolgot szeretnék itt megjegyezni: akinek inzulinrezisztenciája van, és szigorúan számolja a szénhidrátokat, az nyilván nem fog kétszer uzsonnázni. Nekem szerencsére nincs IR-em, ahogy azt többször is hangsúlyoztam már a blog bejegyzéseiben. Csak azért igyekszem egészségtudatos életmódot folytatni, mert így jobban érzem magam a bőrömben. A második uzsonnára azért kerítettem sort, mert már nagyon megéheztem, és még messze volt a vacsoraidő. Ami a gyümölcsleveket illeti: 160 grammos CH-diétában nem fogyasztható belőlük ilyen sok, mint amennyit én ez alatt az 1 nap alatt megittam (kb. fél liter), de ezt vélhetően mindenki tudja, ill. a dietetikusával konzultált a napi limitről.

VACSORA: REGGELI PÁRNÁCSKA MARADÉKA, 100%-OS ALMA-FEKETERIBIZLI-CSERESZNYE GYÜMÖLCSLÉ

Kollázs a napi menümről:

34816689_10209257215385959_1911893546374266880_n.jpg

Amennyiben kérdésed van a fentiekkel kapcsolatban, vagy szeretnéd véleményed megosztani, azt megteheted hozzászólás vagy privát üzenet formájában itt vagy a facebook ill. instagram közösségi oldalakon. Elérhetőségeimet a "Rólam" menüpont alatt találod.

A bejegyzés trackback címe:

https://irtoura.blog.hu/api/trackback/id/tr3014032768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.