IRtoura

Két éves blogszülinap

2019. április 11. - IRtoura

Hihetetlen, hogy immáron két éve szerkesztem az IRtourát! Bár az elmúlt évi munkám nem mondható hatékonynak, azért egy picit büszke vagyok arra, hogy még nem adtam fel, sőt... mindig találok valamit, ami miatt újult erővel folytatom a blogolást. A magánéleti változásaim következtében a figyelmem fókusza áthelyeződött, ezért a blogot, és a kirándulásomat az egészségtudatos élet útján elhanyagoltam.

Számomra elképesztő, hogy ilyen iszonyatosan gyorsan telt el ez a blogév. Mintha tegnap lett volna, hogy a szüléssel kapcsolatos félelmeimről írok vagy éppen azt várom, hogy leteljen az a bizonyos első három hónap, ami után állítólag megszűnik a sírós korszak (nálunk később ért véget és nem én sírtam, csak néha).

Ebben a bejegyzésben sorra fogom venni, mi az, amit sikerült teljesítenem az első blogszülinapon leírt terveimből, beszámolok röviden, mi történt az elmúlt évben, illetve mesélek a jövőbeli blogos terveimről.

56360464_443565266414930_872906889791275008_n.jpg

Mi valósult meg az ígéreteimből?

- még több saját receptet osztok meg Veled: mivel a blogra sem szántam sok időt, ebből adódóan a receptek is elmaradtak sajnos.

- írok a natúrkozmetikumokkal kapcsolatos tapasztalataimról: ezt őszintén szólva el is felejtettem - talán azért, mert nem használok túl sok natúrkozmetikumot... ezt a tervet még megtartom a későbbiekre! ;)

- szót ejtek a vitaminokról, ásványi anyagokról, superfood porokról és egyebekről: ez is feledésbe merült, na de legalább újabb ötletet adtam magamnak!

- további életmódváltó tippekkel látlak el: nem vittem túlzásba, ellenben írtam az életmódÚJRAváltásomról.

- még több sporttal kapcsolatos bejegyzést hozok: nem valami sokat sportoltam, újat nem is próbáltam a várandósságom alatt és azóta sem. Két hete viszont elkezdtem ismét napi rendszerességgel pilatesezni, és április 8-án elindult egy újabb 21 napos pilates kihívás Kiss Zsuzsival! Gyere a facebook-ra a részletekért! ;)

- megosztom Veled a gluténfogyasztást érintő legfrissebb gondolataimat: időközben ezt újragondoltam, de még nem tettem le erről a bejegyzésről sem. Ja, ha nem találkoztál vele a blogon, az azért lehet, mert nem írtam még meg.

+ frissítem a blogon található linkgyűjteményt, hiszen rengeteg hasznos, érdekes blog címe hiányzik belőle: ez megtörtént! :) Hurrá-hurrá! És jó lenne egy anyakalandos linkgyűjteményt is készíteni, de az hatalmas vállalkozás lenne, ezért ebbe így nem merek belevágni, csak néhány hasznos oldalt osztok majd meg, amiket szeretek, és jószívvel ajánlok.

+/- az instagramon még aktívabb leszek, különválasztom a facebook oldal és az insta tartalmát (magyarul mást fogok posztolni a két közösségi oldalon - ez a héten már a kezdetét vette): különválasztottam, volt egy-két aktívabb időszakom, de arra jöttem rá, hogy annyira nem szeretem az instát, inkább facebook-ra töltöm fel a gondolataimat. Szerintem az instagram inkább képmegosztásra való, nekem viszont mindig rengeteg hozzáfűznivalóm van a képeimhez. A kép szerintem nem elég, hanem szükség van a szövegre is (vagy rosszul gondolom? Én csinálom rosszul?). Az instagramot nem az olvasgatásért görgeti az ember, hanem a szép, inspiráló képekért. A facebook-on talán a sok dumcsi is elfér még. Tudom, maradi vagyok, meg különben is azért van a blog, hogy aki olvasgatni akar, az olvasgasson ott. De Nekem meg egyszerűbb és gyorsabb egy facebook bejegyzést akár telefonról (legtöbbször arról) bepötyögni, mint egy szép blogbejegyzést megszerkeszteni. Ezért aki a blogon szeretne olvasgatni, az koppan sajnos.

- a kezdő életmódváltóknak több segítséget adok: ezzel sem készültem el. A régebbi bejegyzéseimet azonban eléritek a blogon, nem töröltem semmit.

- részletesebben írok a házikiskönyvtáram könyveiről: na ez is egy régi vágyam, hogy megtörténjen, Pedig azóta még több könyvem van (természetesen).

+/- elindítok egy zárt facebook csoportot, ahol a sorstársak egymásra találhatnak, segítünk egymásnak az életmódváltásban, támogatunk, bátorítunk Téged is: elindítottam, de eléggé passzív. Már én sem látogatom. :( Felpörgessük?

+ egy kicsit még közelebb engedlek magamhoz: az anyakalandos bejegyzéseimmel ez megtörtént! :)

56598138_2372424122776256_7334920306017959936_n.jpg

Ezek helyett ami megtörtént az elmúlt egy évben:

  • kevés recept került fel a blogra, de azok között vannak igazán ütősek (szerény véleményem szerint). Pl.: bounty ízű muffin sok mindentől mentesen, teljes kiőrlésű házi ravioli
  • visszanézve sok gyümölcsös-zabpelyhes joghurtot készítettem, és ezt nem voltam rest megosztani Veletek sem
  • láthattátok, mennyire vártam, hogy babázhassak :)
  • újra elkezdtem étkezési naplót vezetni, leckefüzetben. Nem tartott sokáig, de egy pár napja ismét elkezdtem.
  • megosztottam jó néhány #mit_ettem_ma posztot
  • az életmódon túl is betekintést engedtem az életembe, az érzéseimbe
  • elindítottam a blogon egy külön rovatot, anyakaland néven
  • ajánlottam néhány YouTube gasztrocsatornát
  • részt vettem Kiss Zsuzsi 7 napos "Vissza a pilateshez" kihívásán, a gyermekágyi időszak leteltét követően
  • ahogy fent is írtam, életmódÚJRAváltásba kezdtem, aminek betartását nem mindig sikerül kiviteleznem
  • részt vettem a Laura&Mommy blog 31 napos téli fotós kihívásán decemberben, de nem jutottam a végére (közbejött egy nemalvásos-zombiállapotos-csakZorkávalfoglalkozniakarós betegség)
  • megkezdtük Zorkával a hozzátáplálást - kevés sikerrel, erről még nem is sokat írtam.

57039847_2394370787260712_7565018372832755712_n.jpg

Most, hogy felsorakoztattam a hülye kifogásaimat, lássuk, mire vállalkozom a következő blogévben:

  • a korábbi, be nem teljesített ígéreteimnek eleget teszek
  • könyvajánlókat írok IRtoura és anyakaland részről is
  • lesznek hozzátáplálós-Zorkamenüs bejegyzések, mert a babák még egészségesen táplálkoznak, lehet tőlük tanulni! :D
  • interjúkat készítek életmód témában
  • nem erőltetem az instagramot (ezt lesz a legkönnyebb betartani): hírt adok majd arról, ha új blogbejegyzéseim születnek, de ezen kívül nem igazán tervezek a továbbiakban (sem) aktívkodni... na jó, ezt még átgondolom, mert nehezen engedem el. Ha van erre valami ötletetek/kívánságotok/kérésetek, ne habozzatok megosztani Velem!
  • a pofonegyszerű recepteket is felteszem a blogra, hogy könnyebben visszakereshetők legyenek, és azok is hozzáférhessenek, akiknek nincs facebook fiókjuk
  • az új tartalmak mellett külsőleg is megszépítem a blogot
  • ötletelek a maradék ételek felhasználásán: mostanában sok ilyen van nálunk ;)

Hatalmas lendületet és motivációt érzek most magamban, ezt igyekszem alaposan kihasználni (ahogy személyiségfejlesztők mondanák: kiaknázom a magamban rejlő lehetőségeket). Már nagyon várom ezt az "új korszakot", hogy kiélhessem a kreativitásom!

Köszönöm, ha elolvastátok a második blogszülinapi bejegyzésemet, és velem tartottatok idáig. Kövessetek továbbra is, ha kíváncsiak vagytok a fent említett jövőbeli írásaimra! Én pedig megyek tovább az úton, kicsivel egészségesebben! ;)

56523159_857115844639221_7722445558639493120_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irtoura.blog.hu/api/trackback/id/tr6314587920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása