IRtoura

Egy sűrű hét margójára

2017. április 21. - IRtoura

Igaz, hogy húsvét hétfővel kezdődött a hét, ami nálunk a pihenésről szólt (vendégségbe mentünk, ezen kívül itthon lazulás volt), az utána következő napok azonban mozgalmasan teltek. Jól esett ma időben hazaérni a munkából, nyugodtan, rohanás nélkül... végre.

rock-1573068_1920.jpg

Hétfőn elmaradt a pilates óra, húsvétra való tekintettel. Ezért kedden mentünk edzeni (cseppet sem lightos alakformáló - én még ennyi energiát senkiben sem láttam, mint ami az oktatóban volt/van). Szerdán a belvárosba "kirándultam" színházjegyért, aztán este 6-tól még várt rám egy orvosi vizsgálat. Várakozási idővel együtt negyed 8-ra végeztem. Csütörtökön ismét edzeni voltunk: a jól megérdemelt, kedvenc pilates óránkon. Este még várt rám egy kis főzés. Ezt a gyors, de egészséges főételt dobtam össze a mai ebédhez:

dsc_0048.JPG

  • a csirkemellfilét előző este kivettem a fagyasztóból
  • a főzés elkezdéséig kiolvadt, darabolhatóvá vált
  • olívaolajon vöröshagymát és fokhagymát pirítottam
  • színespaprikával, ízfokozómentes, kizárólag szárított fűszerekből álló gyros keverékkel (római kömény, fűszerpaprika, chili, fahéj, koriander, fokhagymapor, édeskömény, petrezselyem, zöldbors, zöld kardamon, kakukkfű, oregánó, rozmaring), sóval ízesítettem
  • míg készre sült a serpenyőben a husi, a maradék gázrózsákon többféle köretet készítettem (párom fehér rizst kért zöldségekkel - nos hát ő nem teljesen diétázik velem; magamnak ugyanez csak éppen barna rizsből)
  • olívaolajjal, citromlével, bazsalikommal oregánóval, olívabogyóval és egy kevéske levével uborkasalátát készítettem.

Végre péntek: pihenés, tanulás, blogolás, itthoni edzés, az elmúlt hét értékelése (a hétvégén pedig majd felkészülhetek a következő hétre). Hálával gondolok vissza az elmúlt napokra: köszönöm az erőt és energiát, amellyel képes vagyok a felsorolt dolgokat véghezvinni, és marad időm kipihenni magam, hogy napközben a munkahelyen is teljesíteni tudjak. Köszönöm, hogy lehetőségem van csodás dolgokat megtapasztalni, élvezni az életet. A pörgős, zsúfolt kedd-szerda-csütörtök, az elmélkedős, relaxálós péntek-szombat-vasárnappal megteremti az egyensúlyt az életemben, ami pedig az egészségtudatos életmód egyik fontos alapköve.

Szép hétvégét, jó pihenést Nektek is, és figyeljetek oda az egészségetekre (no stress, keep calm and relax)!

woman-570883_1920.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irtoura.blog.hu/api/trackback/id/tr7912441729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása